שילוב טיול כשעתיים של טבע וכפר האומנים באניעם.

טיול כייפי ולא ארוך שאני ממליץ לאורחינו בצימר "פיאצה דל סול" או לנופשים בקרוואן.

בצאתכם מהצימר או מהקרוון לכיוון היציאה מהישוב פונים שמאלה בכביש 888 עד לצומת בית צידה.

פונים שמאלה בכביש 87 עוברים את צומת קצביה (הפנייה לקצרין) ומיד מצד ימין תמצאו את מעיינות עדן מקום קטן ומרגיע

עם מעיינות ומים זורמים. (שווה ביקור)

ממשיכים על כביש 87 עד לצומת המפלים ופונים ימינה לכביש 808 ממשיכים ישר כקילומטר

עוברים את הפנייה לאניעם ולאחר כקילומטר מצד ימין מתגלה לו מפל העיט בתקופה זו הוא זורם נפלא (פברואר) לאחר סיור במפל

חוזרים על כביש 808 לכיוון צומת המפלים ופונים שמאלה לאניעם לכפר האומנים, מתחם מלא בחנויות אומנים ודברים טובים.

ובדרך חזרה לצימר או לקרוואן ניתן להבחין בנוף מרהיב על הכינרת.

הקרוואן להשכרה – השוכר את הקרוון יבחר את המקום בטבע שבו ירצה לבלות את החופשה, ואנו נמקם את הקרוואן במקום הכי יפה בפארק הירדן, במצפים בגולן, בנקודות חמד בצפון או על אחד החופים על הכנרת גם בחופים המותאמים לקרוון וגם בחופים רגילים

עם חיבור לגנרטור מושתק המסוגל לעבוד עד 8 שעות ללא הפסקה.