חווית לילה "תופעת טבע" בפארק הירדן

חוויה לילית חדשה ומיוחדת נוספה לפארק הירדן, זהו מקום שבו ניתן לשהות לבד או עם ילדים וקבוצה, בקמפינג משודרג עם קרוואן מושכר באחד מפינות חמד המוצעות בפארק הירדן.

בכניסתכם לפארק הירדן תרגישו באווירה המדהימה של חופשת הקנפינג המשודרגת מושלמת והכייפית שתחוו עם אפשרות לשכור חדרים בפארק או קרוואן ממוזג גם כל הפסיליטיז (טלויזיה, די.וי.די, מיקרו גל, קומקום חשמלי, מקרר ועוד) ,  ולצידו למקם אוהל לילדים ולהנות מכל הטוב שיש בפארק הירדן.

את הקרוואן המושכר ניתן למקם ליד המעיין או סתם בצילם של עצי האקליפטוס, מקום מוצל להתמקם ולהתחיל להנות.

חוויה לילית בפארק הירדן, קשה מאוד שלא להבחין בשילוט המוביל אתכם לחוויה החדשה והמדהימה של פארק הירדן.

קצת על החוויה הלילית:

מגיעים בסמוך לעץ השקמה העתיק, משלמים דמי כניסה, קבלת תדרוך קצר ויאלה לחוויה הלילית,                                                                                        זהו מסלול באורך של כ – 1200 מטר של טבע עם מתאורה עדינה ותחנות אורקוליות שבכל תחנה ישנו מיצג מרהיב המספר על הטבע בהתאם לכל תחנה ושהדיבוב מועבר בצורה הומוריסטית ע"י אנשי ארץ נהדר.                                                                                                                                                      לדוגמה: התחנה הראשונה של עץ השקמה העתיק מאוד בין למעלה מ – 500 שנים המועבר עם תאורה מדהימה ודיבוב כייפי להפליא.

מה יש לפארק הירדן להציע?

  • גולת הכותרת. בפארק הירדן היא: חוויה לילית בשם "תופעת טבע"
  • הרפתקה בפארק הירדן. הרפתקה בפארק- הסבר  , הרפתקה בפארק
  • אזור דייג על גדת הירדן לאוהבי הדייג.
  • מסלול אופניים (המסלול הצהוב) מסלול נוח לאורך המסלול תשמעו את הירדן הזורם עם נקודות עצירה להתרעננות על הירדן הזורם.
  • המסלול האדום – המסלול האדום הוא מעגלי הוא מתחיל ומסתיים הטחנות הקמח כשלאורך המסלול בין פלגי מים ובצל של עצי הערבה.
  • מסלול בית צידה, מגיעים למצפה מדהים שבו ניתן לצפות לירדן והכנרת, טבריה, כפר נחום, כורזין, סוסיתא, כורסי ועוד.
  • מתקני שעשועים לילדים.
  • שייט קיאקים. (קרוב לקרוואן ליד המעיין)
  • ריינג'רים. (קרוב לקרוואן ליד המעיין)
  • סוסים? בכניסה לישוב חד נס 3 ק"מ צפונית מפארק הירדן

ליד הקרוואן יש אפשרות לחבר ערסל ולהתפנק מתחת לעצי האקליפטוס ליד מים זורמים פינות מנגל שולחנות וכמובן ישנם תאי שירותים נקיים ומקלחות הפתוחים לקהל הרחב הצעת נישואין .

הקרוואן להשכרה – השוכר את הקרוון יבחר את המקום בטבע שבו ירצה לבלות בהנאה את החופשה, כן,, אנו נמקם את הקרוואן במקום הכי יפה בפארק הירדן, במצפים בגולן ובכל מקום שיבחר, בנקודות חמד בצפון או על אחד החופים על הכנרת גם בחופים המותאמים לקרוון שיש בהם חיבור לחשמל ולמים קבוע בזמן השהות, ואפשר גם בחופים רגילים עם חיבור לגנרטור מושתק המסוגל לעבוד עד 8 שעות ללא הפסקה ויותר.